onsdag, maj 16, 2007

Vinnare på Friends-dagen på Skansen 2007

Detta bildspel är från vinnar-bilder från Friendsdagen på Skansen 2007.
http://www.friends.se.

Tanken var att skildra olika känslouttryck med en tanke, vad som får personen att känna på detta vis.
När man studerar känslouttryck i serier, film, i verkligheten eller i detta bildspel, så aktiveras samma känslomuskler i ansikten. Med andra ord, man blir berörd.

Njut av bildspelet och låt dig beröras!


Esbjörn från http://www.teckningsskolan.com höll i denna aktivitet. Vinsterna är Teckna böckerna (Teckna ansikten, Teckna djur, Teckna film, Teckna manga , Teckna fantasy) från BonnierCarlsen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fina bilder



jag har blivit mobbad och känner mig som om jag är det ofta

Anonym sa...

Jag tycker att bilderna är så fina ALLIHOPA tvekar inte. Jag är friendsare men tyvärr var jag inte med på att rita. Ritar nog dåligare än er. Jag vill säga att alla som blir mobbade: Be om hjälp. Alla som mobbar: Ni är inte snälla får inga vänner, brudar och ett bra liv. Alla ska pussas och kramas och vara snälla.